Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Daihatsu CHARADE I (G10) 1.0 (1981.02-1983.02) 52km » 38701/2 original imperium
wybrany samochód: 
Daihatsu Charade I (g10) 1.0 (1981.02-1983.02) 52km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 38701/2 ORIGINAL IMPERIUM

38701/2 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

38701/2

Status produktu: Normalny
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
Strona zabudowyOś przednia
Numer komponentu2
dla numeru OE4806308
Masa [g]390
nr EAN8041455509689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 38701/2 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, HYUNDAI I30, I40 I, I40 I CW, KIA CADENZA I, CEED, CERATO III, OPTIMA, PRO CEED, OPEL ANTARA A, ASTRA J 1.4-3.5 06.06-
numery OEM:
OPEL      4806308
OPEL      96626331
CHEVROLET      96626331
HYUNDAI      546123S000
KIA      546123S000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 38701/2 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 38701/2 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).