Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 90630 original imperium

Korpus termostatu 90630 ORIGINAL IMPERIUM

90630 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM
112.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

90630

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
nr EAN 8033989628356

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90630 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A6 C7, A7, A8 D3, A8 D4, Q5 2.4-3.2 05.04-09.18

Korpus termostatu 90630 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Korpus termostatu 90630 producenta ORIGINAL IMPERIUM

AUDI

06E121111AC, 06E121111D, 06E121111G

numery OEM:
AUDI      06E121111AC
AUDI      06E121111D
AUDI      06E121111G
SEAT      06E121111AC
SEAT      06E121111D
SEAT      06E121111G
SKODA      06E121111AC
SKODA      06E121111D
SKODA      06E121111G
VOLKSWAGEN      06E121111AC
VOLKSWAGEN      06E121111D
VOLKSWAGEN      06E121111G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90630 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.