Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi SIGMA Station Wagon (F0_W) 3.0 (F07W) (1992.06-1996.10) 170km » 90664 original imperium
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sigma Station Wagon (f0_w) 3.0 (f07w) (1992.06-1996.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 90664 ORIGINAL IMPERIUM

90664 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90664

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN8033989628691

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90664 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: SEAT AROSA; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FELICIA I, FELICIA II, OCTAVIA I; VW LUPO I 1.0-1.4D 10.94-03.08
numery OEM:
AUDI      007072211A
AUDI      047121111D
AUDI      047121111P
AUDI      047121111Q
SEAT      007072211A
SEAT      047121111D
SEAT      047121111P
SEAT      047121111Q
SKODA      007072211A
SKODA      047121111D
SKODA      047121111P
SKODA      047121111Q
VOLKSWAGEN      007072211A
VOLKSWAGEN      047121111D
VOLKSWAGEN      047121111P
VOLKSWAGEN      047121111Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90664 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.