Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw 6 (E24) 635 CSi (1982.05-1987.06) 218km » 90679 original imperium
wybrany samochód: 
Bmw 6 (e24) 635 Csi (1982.05-1987.06) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 90679 ORIGINAL IMPERIUM

90679 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90679

Status produktu: w przygotowaniu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN8033989628844

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90679 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (98°C, w obudowie) pasuje do: FORD MONDEO III 1.8/2.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1358178
FORD      1S7G8575AF
FORD      1S7G8575AH
FORD      1S7G8575AJ
FORD      1S7G8575AK
FORD      1S7G8575AM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90679 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.