Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi OUTLANDER II Van (CW_W) Di-D 4WD (CW1W) (2010.09-2012.12) 177km » 90865 original imperium
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander Ii Van (cw_w) Di-d 4wd (cw1w) (2010.09-2012.12) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 90865 ORIGINAL IMPERIUM

90865 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM
216.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

90865

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN8033989635743

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90865 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (103°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), CLS (C218), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212) 3.5/3.5H 06.08-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2762000015
MERCEDES-BENZ      2762000115
MERCEDES-BENZ      2762000515
MERCEDES-BENZ      A2762000015
MERCEDES-BENZ      A2762000115
MERCEDES-BENZ      A2762000515
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90865 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.