Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 90866 original imperium

Korpus termostatu 90866 ORIGINAL IMPERIUM

90866 Korpus termostatu ORIGINAL IMPERIUM
242.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90866

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
nr EAN 8033989635750

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 90866 ORIGINAL IMPERIUM

Termostat cieczy chłodzącej (97°C, w obudowie, z termostatem) pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CLA (C117), CLA SHOOTING BRAKE (X117), GLA (X156) 1.6/2.0/2.0CNG 11.11-12.19

Korpus termostatu 90866 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Korpus termostatu 90866 producenta ORIGINAL IMPERIUM

MERCEDES-BENZ

2702000315, 2702000415, 2702000615, A2702000315, A2702000415, A2702000615

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2702000315
MERCEDES-BENZ      2702000415
MERCEDES-BENZ      2702000615
MERCEDES-BENZ      A2702000315
MERCEDES-BENZ      A2702000415
MERCEDES-BENZ      A2702000615
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 90866 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.