Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F7001-OYO oyodo

filtr oleju hyundai 10F7001-OYO OYODO

10F7001-OYO filtr oleju hyundai OYODO
 

    Ocena:
numer części:

10F7001-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10F7001-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Filtr oleju
Nazwa: FILTR OLEJU MAZDA HYUNDAI MITSUBISHI
Opis: PONY 90.01->/LANTRA/J1/J2/XD/1.5/1.6I/1.8I/2.0I 90.10->/SONATA/Y2/Y3/EF// SANTA FE 2.4I/2.7I 00.07->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : W81180
Numer dostawcy: 10F7001-OYO
Parametry:Gwint wewnętrzny [mm] : M20 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju hyundai 10F7001-OYO OYODO

numery OEM:
ISUZU      4295633
ISUZU      4317086
ISUZU      4318006
ISUZU      5650304
ISUZU      8-94135-747-1
ISUZU      8-94149-418-0
ISUZU      8-94201-942-2
ISUZU      8-94418-541-0
ISUZU      8-94456-741-0
ISUZU      94201942
ISUZU      94418541
ISUZU      94456741
MAZDA      0324-14-300
MAZDA      8FG1-23-802 9A
MAZDA      B6Y0-14-300
MAZDA      N231-23-802
MAZDA      N326-23-802
MAZDA      N3Y6-14-302
MAZDA      RF01-23-802
MAZDA      RF01-23-802A
MAZDA      RF2A-14-302
MAZDA      RF2A-14-302A
MAZDA      RF79-14-302
MAZDA      RFY2-14-302
MAZDA      RFY2-14-302 9A
MAZDA      Y701-14-302A
MITSUBISHI      MD097003
MITSUBISHI      MD136790
MITSUBISHI      MD352626
MITSUBISHI      MD356000
MITSUBISHI      MZ690150
SUBARU      15208-AA030
HYUNDAI      26300-21000
HYUNDAI      26300-21010
HYUNDAI      26300-21A00
HYUNDAI      26300-35004
HYUNDAI      26300-35014
HYUNDAI      26300-35054
HYUNDAI      26300-35056
HYUNDAI      26300-35500AT
HYUNDAI      26300-35501
HYUNDAI      26300-35502
HYUNDAI      26300-35503
HYUNDAI      26300-35A00
KIA      0RF03-23-802B
KIA      26300-35500
KIA      26300-35502
KIA      26300-35503
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju hyundai 10F7001-OYO OYODO w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.