Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Ford TAUNUS 17M II (21) 1.5 (1964-1968) 60km » 10H2028-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Ford Taunus 17m Ii (21) 1.5 (1964-1968) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

klocki hamulc. toyota 10H2028-OYO OYODO

10H2028-OYO klocki hamulc. toyota OYODO
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

10H2028-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10H2028-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw klocków, hamulec tarczowy
Nazwa: KLOCKI HAMULC. TOYOTA
Opis: CARINA E 92->.CELICA 1.6I 94->.COROLLA 92->.RAV4 94->.PICNIC 96-> PRZÓD
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 21601175
Numer dostawcy: 10H2028-OYO
Parametry:dla ABS

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie klocki hamulc. toyota 10H2028-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      04465-05010
TOYOTA      04465-12540
TOYOTA      04465-20110
TOYOTA      04465-20120
TOYOTA      04465-33040
TOYOTA      04465-33050
TOYOTA      04465-42010
TOYOTA      04465-42011
TOYOTA      04465-42012
TOYOTA      04465-42060
TOYOTA      04465-44020
TOYOTA      04465-YZZAB
TOYOTA      04491-05010
TOYOTA      04491-06030
TOYOTA      04491-12650
TOYOTA      04491-12651
TOYOTA      04491-20890
TOYOTA      04491-2B010
TOYOTA      04491-33010
TOYOTA      04491-33030
TOYOTA      04491-33060
TOYOTA      04491-33080
TOYOTA      04491-42010
TOYOTA      04491-42011
TOYOTA      04491-42012
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie klocki hamulc. toyota 10H2028-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o klocki hamulc. toyota 10H2028-OYO OYODO:

krzysztof, warszawa
2020-04-23
 5/5
produkt jakiego oczekiwałem
Sylwester, Ryki
2020-08-26
 5/5
Idealna jakość
Sylwester, Ryki
2020-08-26
 5/5
Hamują jak te z górnej półki

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.