Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » 10K0308-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego kia 10K0308-OYO OYODO

10K0308-OYO koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego kia OYODO
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

10K0308-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K0308-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIA
Opis: PREGIO 2.7D ->05.10 ZEWNĘTRZNA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K72A32240A
Numer dostawcy: 10K0308-OYO
Parametry:oś przednia Gwint wewnętrzny [mm] : 14 x 1,5
Średnica zabudowy [mm] : 14
Gwint zewnętrzny 1 [mm] : 12 x 1,25
Indeks: OYO 10K0308-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIA
Opis: PREGIO 2.7D ->05.10 ZEWNĘTRZNA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K72A32240A
Numer dostawcy: 10K0308-OYO
Parametry:oś przednia Gwint wewnętrzny [mm] : 14 x 1,5
Średnica zabudowy [mm] : 14
Gwint zewnętrzny 1 [mm] : 12 x 1,25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego kia 10K0308-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      0K72A-32-240
KIA      0K72A32240A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego kia 10K0308-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.