Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 10K0313-OYO oyodo

końcówka drążka kierowniczego kia 10K0313-OYO OYODO

10K0313-OYO końcówka drążka kierowniczego kia OYODO
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K0313-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K0313-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO KIA
Opis: SEPHIA I/II 1.5/1.6/1.8/SHUMA 1.5/1.8/CLARUS I/II/CARENS I/II ZEWNĘTRZNA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K9A232280
Numer dostawcy: 10K0313-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M14X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego kia 10K0313-OYO OYODO

końcówka drążka kierowniczego kia 10K0313-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE końcówka drążka kierowniczego kia 10K0313-OYO producenta OYODO

KIA

0K20132280, 0K20132280A, 0K9A232280, OK20132280

numery OEM:
KIA      0K201-32-280
KIA      0K201-32-280A
KIA      0K9A2-32-280
KIA      OK201-32-280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego kia 10K0313-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.