Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD (BG8S) (1990.09-1992.12) 163km » 10K0319-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mazda 323 C Iv (bg) 1.8 16v Turbo 4wd (bg8s) (1990.09-1992.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka kierowniczego kia 10K0319-OYO OYODO

10K0319-OYO końcówka drążka kierowniczego kia OYODO
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K0319-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K0319-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO KIA
Opis: KIA CEE'D 1.4I/1.6I/2.0I/1.6CRDI/2.0CRDI 06.11->/ HYUNDAI I30 1.4I/1.6I/2.0I/1.6CRDI/2.0CRDI 07.05 ->/ HYUNDAI I30 KOMBI 1.4I/1.6I/2.0I/1.6CRDI/2.0CRDI 07.05 -> ZEWNĘTRZNA PRAWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 568202H090
Numer dostawcy: 10K0319-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego kia 10K0319-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      56820-2H090
KIA      56820-2H090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego kia 10K0319-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.