Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia MUSA (350_) 1.3 D Multijet (350.AXB11, 350.AXB1A) (2004.10-2012.09) 70km » 10K0501-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Lancia Musa (350_) 1.3 D Multijet (350.axb11, 350.axb1a) (2004.10-2012.09) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka kierowniczego hyundai 10K0501-OYO OYODO

10K0501-OYO końcówka drążka kierowniczego hyundai OYODO
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K0501-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K0501-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO HYUNDAI
Opis: ATOS 97.12->/ ATOS PRIME 99.11->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 5682002500
Numer dostawcy: 10K0501-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M12x1,25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego hyundai 10K0501-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      56820-00500
HYUNDAI      56820-02000
HYUNDAI      56820-02500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego hyundai 10K0501-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.