Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MOVANO A Platforma / podwozie (X70) 2.5 DTI (ED, HD, UD0, UD4) (2001.10-???) 115km » 10K0505-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Opel Movano A Platforma / Podwozie (x70) 2.5 Dti (ed, Hd, Ud0, Ud4) (2001.10-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka kierowniczego hyundai 10K0505-OYO OYODO

10K0505-OYO końcówka drążka kierowniczego hyundai OYODO
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K0505-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K0505-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO HYUNDAI
Opis: LANTRA 92.04->98.08/ ACCENT 94.12->99.08/ COUPE /RD/ 96.04->/SANTAMO 98->/ JOICE 99->/SONATA /Y3/ 93.05->98.06 ZEWNĘTRZNA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 5682028500
Numer dostawcy: 10K0505-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego hyundai 10K0505-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      56820-22000
HYUNDAI      56820-22000AT
HYUNDAI      56820-25000
HYUNDAI      56820-25000AT
HYUNDAI      56820-28200
HYUNDAI      56820-28500
HYUNDAI      56820-28520
HYUNDAI      56820-29500
HYUNDAI      56820-29500AT
HYUNDAI      56820-37000
HYUNDAI      56820-37010
HYUNDAI      56820-37010AT
HYUNDAI      56820-37100
HYUNDAI      56820-3B000
HYUNDAI      56820-3B000AT
HYUNDAI      568203-37000AT
HYUNDAI      57780-3B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego hyundai 10K0505-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.