Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY V Platforma / podwozie 29L15, 35S15, 35C15, 40C15, 50C15 (2011.09-2014.02) 146km » 10K1028-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie 29l15, 35s15, 35c15, 40c15, 50c15 (2011.09-2014.02) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K1028-OYO OYODO

10K1028-OYO końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn OYODO
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K1028-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K1028-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: NISSAN TERRANO 92->, PICK-UP (KING CAP) 4WD D21 92->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4852031G25
Numer dostawcy: 10K1028-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint zewnętrzny [mm] : M16X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K1028-OYO OYODO

numery OEM:
NISSAN      48520-61G25
NISSAN      48520-G1625
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K1028-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.