Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro (1995.07-2001.09) 115km » 10K2083-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.8 Quattro (1995.07-2001.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

10k2083oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K2083-OYO OYODO

10K2083-OYO 10k2083oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn OYODO
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K2083-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K2083-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: TOYOTA PREVIA 2.4I 16V, 2.0TDI 16V 00->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4546009010
Numer dostawcy: 10K2083-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym z gwintem wewnętrznym Wymiar stożka [mm] : 12,5
Rozmiar gwintu 1 : M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 : M15x1,50

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 10k2083oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K2083-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      45460-29425
TOYOTA      45460-39615
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 10k2083oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K2083-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.