Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 kabriolet (8F7) 1.8 TFSI (2015.05-2017.01) 177km » 10K2130-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 1.8 Tfsi (2015.05-2017.01) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego zewnĘtrzn 10K2130-OYO OYODO

10K2130-OYO koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego zewnĘtrzn OYODO
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K2130-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K2130-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: TOYOTA HI_LUX 05->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4504609281
Numer dostawcy: 10K2130-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M14 X 1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego zewnĘtrzn 10K2130-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      45046-09280
TOYOTA      45046-09281
TOYOTA      45046-09310
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego zewnĘtrzn 10K2130-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.