Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 10Z0510-OYO oyodo

sworzeń wahacza hyundai 10Z0510-OYO OYODO

10Z0510-OYO sworzeń wahacza hyundai OYODO
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

10Z0510-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10Z0510-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA HYUNDAI
Opis: SANTA FE 00.07->/TRAJET 00.01-> PRZEDNIEGO DOLNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 545033BA00
Numer dostawcy: 10Z0510-OYO
Parametry:na dole oś przednia, z obu stron

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeń wahacza hyundai 10Z0510-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      54503-3BA00
HYUNDAI      54530-2B000
HYUNDAI      54530-3B000
KIA      54503-3BA00
KIA      54530-2B000
KIA      54530-3B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeń wahacza hyundai 10Z0510-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.