Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Tata (telco) ARIA 2.2 Di AWD (2010.10-???) 140km » 10Z4002-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Tata (telco) Aria 2.2 Di Awd (2010.10-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

sworzeŃ wahacza przedniego dolnego 10Z4002-OYO OYODO

10Z4002-OYO sworzeŃ wahacza przedniego dolnego OYODO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10Z4002-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10Z4002-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA PRZEDNIEGO DOLNEGO
Opis: HONDA LEGEND KA1/2/3/4 85->, PRELUDE 92->95
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 51220SD4023
Numer dostawcy: 10Z4002-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeŃ wahacza przedniego dolnego 10Z4002-OYO OYODO

numery OEM:
HONDA      51220-SD4-004
HONDA      51220-SD4-013
HONDA      51220-SD4-023
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeŃ wahacza przedniego dolnego 10Z4002-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.