Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT (BF106) (1985.08-1993.08) 105km » 10Z5008-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.6 Gt (bf106) (1985.08-1993.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z5008-OYO OYODO

10Z5008-OYO sworzeń wahacza przedniego dolnego OYODO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10Z5008-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10Z5008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA PRZEDNIEGO DOLNEGO
Opis: MITSUBISHI CARISMA 95->00, COLT 86->05, CORDIA 82->, ECLIPSE 2WD/4WD 90->, EXPO 91.02->, GALANT 84.10->94.02, LANCER 86->03, SAPPORO 87.05->, SPACE WAGON 84->98, TREDIA 82->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MB241883
Numer dostawcy: 10Z5008-OYO
Parametry:na dole oś przednia Średnica [mm] : 40
Średnica zabudowy [mm] : 15
Gwint zewnętrzny 1 [mm] : 12 x 1,25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z5008-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      AW311699
MITSUBISHI      MB241883
MITSUBISHI      MB303374
MITSUBISHI      MB303375
MITSUBISHI      MB349963
MITSUBISHI      MB349964
MITSUBISHI      MB430350
MITSUBISHI      MB430351
MITSUBISHI      MB518041
MITSUBISHI      MB518042
MITSUBISHI      MB518205
MITSUBISHI      MB518206
MITSUBISHI      MB518712
MITSUBISHI      MB518713
MITSUBISHI      MB518960
MITSUBISHI      MB518961
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z5008-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.