Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.1 (1995.09-1996.12) 50km » 10Z5011-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Iv (ja_, Jb_) 1.1 (1995.09-1996.12) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z5011-OYO OYODO

10Z5011-OYO sworzeń wahacza przedniego dolnego OYODO
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10Z5011-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10Z5011-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA PRZEDNIEGO DOLNEGO
Opis: MITSUBISHI PAJERO V23/4,V43/4 91->94
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MB831037
Numer dostawcy: 10Z5011-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z5011-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      MB831037
MITSUBISHI      MR296269
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z5011-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.