Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 16V (1997.03-2002.04) 110km » 10Z6001-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Peugeot 306 Break (7e, N3, N5) 1.8 16v (1997.03-2002.04) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

10z6001oyo sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z6001-OYO OYODO

10Z6001-OYO 10z6001oyo sworzeń wahacza przedniego dolnego OYODO
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10Z6001-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10Z6001-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA PRZEDNIEGO DOLNEGO
Opis: DAIHATSU FEROZA 89->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4333087680
Numer dostawcy: 10Z6001-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 10z6001oyo sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z6001-OYO OYODO

numery OEM:
DAIHATSU      43330-87680
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 10z6001oyo sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z6001-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.