Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.8 FSI (2008.10-2011.08) 190km » 20C0302-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.8 Fsi (2008.10-2011.08) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

termostat kia 20C0302-OYO OYODO

20C0302-OYO termostat kia OYODO
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20C0302-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20C0302-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: TERMOSTAT KIA
Opis: RIO 1.3I/1.5I ->02.07/ CARENS I,II 1.8I 00.08- >06.08/SHUMA II 1.6I 00.07->04.02
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K2C015171A
Numer dostawcy: 20C0302-OYO
Parametry:Temperatura otwarcia [°c] : 88

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie termostat kia 20C0302-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      0K2C0-15-171
KIA      0K2C0-15-171A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie termostat kia 20C0302-OYO OYODO w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.