Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Suzuki GSF BANDIT GSF 250 Bandit (GJ74A) (1989.12-1990.04) 45km » 20C0516-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 250 Bandit (gj74a) (1989.12-1990.04) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

termostat hyundai 20C0516-OYO OYODO

20C0516-OYO termostat hyundai OYODO
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20C0516-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20C0516-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: TERMOSTAT HYUNDAI
Opis: I10 1.2I 07.12 ->/ I20 1.2I 08.10 ->/ CEED 1.4I/1.6I/ HYUNDAI I30 1.4I/1.6I
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 255002B000
Numer dostawcy: 20C0516-OYO
Parametry:Temperatura otwarcia [°c] : 82

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie termostat hyundai 20C0516-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      25500-2B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie termostat hyundai 20C0516-OYO OYODO w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.