Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY I Platforma / podwozie 40-10 (1985.01-1989.12) 92km » 20K5007-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Iveco Daily I Platforma / Podwozie 40-10 (1985.01-1989.12) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

20k5007oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn 20K5007-OYO OYODO

20K5007-OYO 20k5007oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn OYODO
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20K5007-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20K5007-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO WEWNĘTRZN
Opis: MITSUBISHI L200 4WD 2.4I 16V, 2.5TD 96.01->, PAJERO SPORT 98.11->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MB241206
Numer dostawcy: 20K5007-OYO
Parametry:Gwint zewnętrzny [mm] : M16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 20k5007oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn 20K5007-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      MB241206
MITSUBISHI      MR296274
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 20k5007oyo końcówka drążka kierowniczego wewnętrzn 20K5007-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.