Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault TRAFIC III Furgon (FG_) 1.6 dCi 90 (FGME) (2014.05-???) 90km » 20Z0300-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Renault Trafic Iii Furgon (fg_) 1.6 Dci 90 (fgme) (2014.05-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

sworzeŃ wahacza kia 20Z0300-OYO OYODO

20Z0300-OYO sworzeŃ wahacza kia OYODO
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20Z0300-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20Z0300-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA KIA
Opis: K2700 I/K2700 II/III/ K2500 I/II GÓRNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K71034540
Numer dostawcy: 20Z0300-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeŃ wahacza kia 20Z0300-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      0K710-34-540
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeŃ wahacza kia 20Z0300-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.