Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Volkswagen PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.6 TD (1988.08-1993.09) 80km » 20Z5006-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 (3a2, 35i) 1.6 Td (1988.08-1993.09) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

20z5006oyo sworzeń wahacza przedniego górnego 20Z5006-OYO OYODO

20Z5006-OYO 20z5006oyo sworzeń wahacza przedniego górnego OYODO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

20Z5006-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20Z5006-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA PRZEDNIEGO GÓRNEGO
Opis: MITSUBISHI PAJERO 3.5I 24V, 2.5TD, 3.2TDI 16V 00.02->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MR496792
Numer dostawcy: 20Z5006-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 20z5006oyo sworzeń wahacza przedniego górnego 20Z5006-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      MR496792
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 20z5006oyo sworzeń wahacza przedniego górnego 20Z5006-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.