Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Rover 25 I liftback (RF) 1.4 16V (1999.10-2005.05) 84km » 22H0011-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Rover 25 I Liftback (rf) 1.4 16v (1999.10-2005.05) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

reperaturka zacisku hamulcowego daewoo 22H0011-OYO OYODO

22H0011-OYO reperaturka zacisku hamulcowego daewoo OYODO
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

22H0011-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 22H0011-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
Nazwa: REPERATURKA ZACISKU HAMULCOWEGO DAEWOO
Opis: LANOS/ NUBIRA I/ II 97 -> / KALOS 02 -> PRZEDNI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : S4510013
Numer dostawcy: 22H0011-OYO
Parametry:Komplet

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie reperaturka zacisku hamulcowego daewoo 22H0011-OYO OYODO

numery OEM:
DAEWOO      S4510013
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie reperaturka zacisku hamulcowego daewoo 22H0011-OYO OYODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu