Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Volkswagen PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 TSI 4motion (2015.02-???) 150km » 25U0008-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B8 Variant (3g5, Cb5) 1.4 Tsi 4motion (2015.02-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka głowicy daewoo 25U0008-OYO OYODO

25U0008-OYO uszczelka głowicy daewoo OYODO
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25U0008-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 25U0008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY DAEWOO
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! NUBIRA I/II/LEGANZA 2.0 16V/ 2.2i97 -> / REZZO 2.0I 00 -> / EVANDA 2.0I 02 -> - 92062605
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 5607409
Numer dostawcy: 25U0008-OYO
Parametry:Grubość [mm] : 1,3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka głowicy daewoo 25U0008-OYO OYODO

numery OEM:
DAEWOO      9206-2605
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka głowicy daewoo 25U0008-OYO OYODO w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.