Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Iveco STRALIS II AS440S57TP MY16 (2016-???) 571km » 25U0532-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Iveco Stralis Ii As440s57tp my16 (2016-???) 571km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka gŁowicy hyundai 25U0532-OYO OYODO

25U0532-OYO uszczelka gŁowicy hyundai OYODO
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25U0532-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 25U0532-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY HYUNDAI
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! SONATA NF II 2.0CRDI 07.12 ->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 2231127401
Numer dostawcy: 25U0532-OYO
Parametry:Grubość [mm] : 1,1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka gŁowicy hyundai 25U0532-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      22311-27000
HYUNDAI      22311-27001
HYUNDAI      22311-27400
HYUNDAI      22311-27401
KIA      22311-27000
KIA      22311-27001
KIA      22311-27401
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka gŁowicy hyundai 25U0532-OYO OYODO w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.