Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E (1987.04-1991.09) 133km » 30K0328-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.3 E (1987.04-1991.09) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

drążek kierowniczy kia 30K0328-OYO OYODO

30K0328-OYO drążek kierowniczy kia OYODO
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30K0328-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K0328-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY KIA
Opis: SORENTO II 2.5CRDI 06.04 ->/ SORENTO II 3.3I 06.04 ->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 577323E010
Numer dostawcy: 30K0328-OYO
Parametry:Gwint zewnętrzny [mm] : M18x1,5+M14+1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie drążek kierowniczy kia 30K0328-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      57732-3E010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie drążek kierowniczy kia 30K0328-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.