Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Renault CLIO V (B7_) 1.0 SCe 65 (B7MG) (2021-???) 67km » 40U0300-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Renault Clio V (b7_) 1.0 Sce 65 (b7mg) (2021-???) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pokrywy zaworów kia 40U0300-OYO OYODO

40U0300-OYO uszczelka pokrywy zaworów kia OYODO
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

40U0300-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 40U0300-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW KIA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! CLARUS I/II 1.8I 16V/SHUMA 1.8I 16V 98->/CARENS 1.8I I/II ->06.08
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0K2471035B
Numer dostawcy: 40U0300-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów kia 40U0300-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      0K247-10-235B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów kia 40U0300-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów kia 40U0300-OYO OYODO:

Michał,
2020-05-22
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 40U0503-OYO dobra jakość i cena

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.