Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Alfa Romeo BRERA (939_) 2.0 JTDM (939DXQ1B) (2008.03-2010.06) 163km » 50P0310-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Brera (939_) 2.0 Jtdm (939dxq1b) (2008.03-2010.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA PRZEGUBU KIA 50P0310-OYO OYODO

24.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

50P0310-OYO

producent:

OYODO

SPORTAGE III 2.0 CRDI 4WD 2006-09 -> 2010-05 SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA 5 BIEGÓW ORAZ AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW/ SPORTAGE III 2.0I 4WD 2006 -> 2010 SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA 5 BIEGÓW / SPORTAGE III 2.7I 2006 -> 2010 AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW / DO TYLNEGO NAPĘDU ZEWNĘTRZNA /PRODUCENT: ONNURI, SMAR ORAZ OPASKI W KPL./
od strony koła
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 496941F000
Numer dostawcy: 50P0310-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA PRZEGUBU KIA 50P0310-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      49694-1F000
KIA      49694-1F000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OSŁONA PRZEGUBU KIA 50P0310-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA PRZEGUBU KIA 50P0310-OYO OYODO:

Józef, Grabówka
2023-05-09
 5/5
Część pasowała do mojego auta.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.