Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro (2008.06-2015.12) 211km » 61E3007-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tfsi Quattro (2008.06-2015.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

61e3007 moduł zapłonowy 61E3007-OYO OYODO

61E3007-OYO 61e3007 moduł zapłonowy OYODO
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

61E3007-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 61E3007-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Nazwa: 61E3007 MODUŁ ZAPŁONOWY
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! MAZDA 121 DB 1.1,1.3 90-, 323 BG 1.3,1.6 89-, DAEWOO TICO OZNACZENIE MODUŁU J170/J120
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : B54118V20
Numer dostawcy: 61E3007-OYO
Parametry:Ograniczenia producenta : System Mitsubishi

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 61e3007 moduł zapłonowy 61E3007-OYO OYODO

numery OEM:
MAZDA      B541-18-V20
MITSUBISHI      J120
MITSUBISHI      J170
MITSUBISHI      J170-9910A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 61e3007 moduł zapłonowy 61E3007-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 61e3007 moduł zapłonowy 61E3007-OYO OYODO:

2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.