Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën C4 PICASSO II Van (DD_) e-HDi (DD9HC8, DD9HCT) (2013.02-???) 116km » 61E5010-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii Van (dd_) E-hdi (dd9hc8, Dd9hct) (2013.02-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

moduł zapłonowy mitsubishi 61E5010-OYO OYODO

61E5010-OYO moduł zapłonowy mitsubishi OYODO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

61E5010-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 61E5010-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Nazwa: MODUŁ ZAPŁONOWY MITSUBISHI
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! COLT CJ1A 1.3I 12V 1996.03-->, LANCER CK1A 1.3I 12V 1996.03--> /DO APARATU T2T59571 / T2T59571A / MD326164/
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : J834
Numer dostawcy: 61E5010-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie moduł zapłonowy mitsubishi 61E5010-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      J834
MITSUBISHI      MD342754
MITSUBISHI      MD619217
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie moduł zapłonowy mitsubishi 61E5010-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o moduł zapłonowy mitsubishi 61E5010-OYO OYODO:

2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.