Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi SPACE STAR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (DG_A) 1.3 16V (DG1A) (1998.12-2004.12) 83km » 70E2003-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Star Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (dg_a) 1.3 16v (dg1a) (1998.12-2004.12) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

70e2003 cewka zapłonowa 70E2003-OYO OYODO

70E2003-OYO 70e2003 cewka zapłonowa OYODO
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E2003-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E2003-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: 70E2003 CEWKA ZAPŁONOWA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! TOYOTA AVENSIS AT220 1.6I 16V 97-00, CARINA E 1.6I 16V 92-97, COROLLA 1.3, 1.3I 87-92, 1.3 92-97, 1.3I 16V, 1.6I 16V, 1.8I 16V 92-97, HI-ACE 2.0I 89-95, 2.4I 95-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 9091902164
Numer dostawcy: 70E2003-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 70e2003 cewka zapłonowa 70E2003-OYO OYODO

numery OEM:
ISUZU      8-94404-545-0
ISUZU      8944045450
OPEL      94404545
OPEL      94853695
TOYOTA      90919 02164
TOYOTA      90919-02164
TOYOTA      9091902135
TOYOTA      9091902163
TOYOTA      9091902164
CHEVROLET      94 404 545
HOLDEN      90 919 021 64
GEO      94404545
GEO      94853695
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 70e2003 cewka zapłonowa 70E2003-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 70e2003 cewka zapłonowa 70E2003-OYO OYODO:

Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.
Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.