Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 70E4007-OYO oyodo

70e4007 cewka zapłonowa 70E4007-OYO OYODO

70E4007-OYO 70e4007 cewka zapłonowa OYODO
96.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

70E4007-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E4007-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: 70E4007 CEWKA ZAPŁONOWA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! HONDA ACCORD CG75 1.6I 16V 1998.07<-->12.1999
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7648797
Numer dostawcy: 70E4007-OYO
Parametry:Numer artykułu : 9.6068

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie 70e4007 cewka zapłonowa 70E4007-OYO OYODO

numery OEM:
HONDA      30520-PDF-E01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 70e4007 cewka zapłonowa 70E4007-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 70e4007 cewka zapłonowa 70E4007-OYO OYODO:

2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.