Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1987.11-1992.10) 109km » 70E4008-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1987.11-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

70e4008 cewka zapłonowa 70E4008-OYO OYODO

70E4008-OYO 70e4008 cewka zapłonowa OYODO
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E4008-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E4008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: 70E4008 CEWKA ZAPŁONOWA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! HONDA CIVIC 1.4I 16V, 1.6I 16V, 1.7I 16V 02.01-, FR-V 1.7I 16V 02.05-, STREAM 1.7I 16V 00.12-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 30520PNA007
Numer dostawcy: 70E4008-OYO
Parametry:Ilość biegunów : 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 70e4008 cewka zapłonowa 70E4008-OYO OYODO

numery OEM:
HONDA      30520-P8E-A01
HONDA      30520-P8F-A01
HONDA      30520-P8F-A02
HONDA      30520-PGK-A01
HONDA      30520-PVF-A01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 70e4008 cewka zapłonowa 70E4008-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 70e4008 cewka zapłonowa 70E4008-OYO OYODO:

Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.
Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.