Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford TRANSIT CUSTOM V710 Autobus (NXN) E-Transit Custom (2024-???) 218km » 70E8004-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Autobus (nxn) E-transit Custom (2024-???) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

70e8004 cewka zapłonowa 70E8004-OYO OYODO

70E8004-OYO 70e8004 cewka zapłonowa OYODO
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E8004-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E8004-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: 70E8004 CEWKA ZAPŁONOWA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! SUZUKI ALTO 1.1I 16V 02.07-, BALENO 1.3I 16V, 1.6I 16V 99.02-, IGNIS 1.3I 16V 00-03, 1.5I 16V 03-, LIANA 1.3I 16V, 1.6I 16V 01- (2 CEWKI, 2 PRZEWODY NA SAMOCHÓD)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 3340065G01
Numer dostawcy: 70E8004-OYO
Parametry:Ilość biegunów : 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 70e8004 cewka zapłonowa 70E8004-OYO OYODO

numery OEM:
SUZUKI      33400 65G01
SUZUKI      33400-65G00
SUZUKI      33400-65G01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 70e8004 cewka zapłonowa 70E8004-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 70e8004 cewka zapłonowa 70E8004-OYO OYODO:

Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.
Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.