Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) 1.8 16V (1995.09-2003.08) 205km » 70H0583-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vi (cj_, Cp_) 1.8 16v (1995.09-2003.08) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO HYUNDAI 70H0583-OYO OYODO

49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H0583-OYO

producent:

OYODO

H1 2003 -> 2008 TYLNA PRAWA
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 599134A231
Numer dostawcy: 70H0583-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO HYUNDAI 70H0583-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      59913-4A230
HYUNDAI      599134A231
KIA      599134A231
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO HYUNDAI 70H0583-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.