Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 (2020.07-???) 249km » 70H1131-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 3.0 D250 Mhev 4x4 (2020.07-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO NISSAN 70H1131-OYO OYODO

52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H1131-OYO

producent:

OYODO

NISSAN QASHQAI J10 06-> (PRAWA)
hamulce tarczowe
z tyłu po prawej
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 36530JD00A
Numer dostawcy: 70H1131-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO NISSAN 70H1131-OYO OYODO

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO NISSAN 70H1131-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.