Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi (2003.01-2005.03) 68km » 70H2099-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Citroën Xsara (n1) 1.4 Hdi (2003.01-2005.03) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulcowa tylna lewa 70H2099-OYO OYODO

70H2099-OYO linka hamulcowa tylna lewa OYODO
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70H2099-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70H2099-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCOWA TYLNA LEWA
Opis: TOYOTA COROLLA E11 97->02 E11 BĘBNY UK
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4643002050
Numer dostawcy: 70H2099-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulcowa tylna lewa 70H2099-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      46430-02050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulcowa tylna lewa 70H2099-OYO OYODO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.