Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Subaru LEGACY IV Kombi (BP) 3.0 R AWD (BPE) (2003.09-2009.08) 245km » 70K0008-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Subaru Legacy Iv Kombi (bp) 3.0 R Awd (bpe) (2003.09-2009.08) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekładnia kierownicza daewoo 70K0008-OYO OYODO

561.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70K0008-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70K0008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Mechanizm kierowniczy
Nazwa: PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA DAEWOO
Opis: LEGANZA 97 -> /&PS - 96253837 / REGENEROWANA/
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 96253837
Numer dostawcy: 70K0008-OYO
Parametry:hydrauliczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekładnia kierownicza daewoo 70K0008-OYO OYODO

numery OEM:
CHEVROLET      96205807
CHEVROLET      96253837
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekładnia kierownicza daewoo 70K0008-OYO OYODO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.