Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 4.0 TFSI quattro (2012.03-2014.12) 420km » 76E0002-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 4.0 Tfsi Quattro (2012.03-2014.12) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

regulator aparatu zapłonowego daewoo 76E0002-OYO OYODO

47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

76E0002-OYO

dostawca:

OYODO

Indeks: OYO 76E0002-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Nazwa: REGULATOR APARATU ZAPŁONOWEGO DAEWOO
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! TICO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 33230A78B00000
Numer dostawcy: 76E0002-OYO
Indeks: OYO 76E0002-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Nazwa: REGULATOR APARATU ZAPŁONOWEGO DAEWOO
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! TICO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 33230A78B00000
Numer dostawcy: 76E0002-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie regulator aparatu zapłonowego daewoo 76E0002-OYO OYODO

numery OEM:
DAEWOO      54626-3A000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie regulator aparatu zapłonowego daewoo 76E0002-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o regulator aparatu zapłonowego daewoo 76E0002-OYO OYODO:

Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.
Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.