Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km » 80R0304-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka Śruby pokrywy zaworÓw kia 80R0304-OYO OYODO

80R0304-OYO uszczelka Śruby pokrywy zaworÓw kia OYODO
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

80R0304-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 80R0304-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów
Nazwa: USZCZELKA ŚRUBY POKRYWY ZAWORÓW KIA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! OPTIMA III 2015-08- >/ CARENS IV 2.0 GDI 2012-12 ->/ SPORTAGE IV 2.0 GDI 2014-01->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 224432E000
Numer dostawcy: 80R0304-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka Śruby pokrywy zaworÓw kia 80R0304-OYO OYODO

numery OEM:
KIA      224432E000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka Śruby pokrywy zaworÓw kia 80R0304-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka Śruby pokrywy zaworÓw kia 80R0304-OYO OYODO:

Michał,
2020-05-22
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 40U0503-OYO dobra jakość i cena

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.