Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » G1G020PC pascal

PRZEGUB {ZEWNĄTRZ} G1G020PC PASCAL

91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

G1G020PC

producent:

PASCAL

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEGUB {ZEWNĄTRZ} G1G020PC PASCAL

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (38z/27z/60mm, ABS:48) pasuje do: FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10

Firma PASCAL, która jest producentem produktu przegub napędowy G1G020PC jest głównym producentem auto części dla układu zawieszenia i znanym graczem rynku motoryzacyjnego.
Z uwagi na siły przenoszone przez przeguby napędowe, które są spore, istotna jest jakość tych części. Badania jakim są poddawane wykonywane są na zaawansowanych stanowiskach testowych, a głównym czynnikiem jest jakość zastosowanych materiałów.
Firma PASCAL dokłada najwyższych starań, aby jego produkty były możliwie najlepszej jakości.
Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - wprzegub PASCAL G1G020PC potwierdzają jego wysoką jakość i cechy użytkowe.
numery OEM:
FORD      1084716
FORD      95VW3K187BA
FORD      R98VW3C242AA
zamienniki:

Zastosowanie PRZEGUB {ZEWNĄTRZ} G1G020PC PASCAL w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.