Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AC5710 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AC5710 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AC5710 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AC5710
Uszczelka, głowica cylindrów AC5710
AC5710
payen AC5710 Uszczelka, głowica cylindrów
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC5710

Grubość [mm] 1,46
Ilość wycięć/otworów 1
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AC5710 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,5mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, SAXO, PEUGEOT 106 II, 206, 206+, PARTNER, ZASTAVA KORAL 1.1/1.1LPG 05.96-09.16

Uszczelka, głowica cylindrów AC5710 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

ZASTAVA

10, KORAL, YUGO TEMPO

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów AC5710 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

CITROËN

0209Y1

PEUGEOT

0209Y1

numery OEM:
CITROËN      0209Y1
PEUGEOT      0209.Y1

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AC5710 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.