Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO IX (CT9A) (2005.08-2006.09) 290km » AD5220 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Ix (ct9a) (2005.08-2006.09) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AD5220 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AD5220 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AD5220
Uszczelka, głowica cylindrów AD5220
156.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AD5220

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS369
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AD5220 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,6mm) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III FORD C-MAX, FIESTA V, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GALAXY II, GALAXY MK II 2.0-2.3LPG 10.00-
numery OEM:
FORD      1124372
FORD      1229872
FORD      1S7G6051AF
FORD      1S7G6051AG
MAZDA      L309-10-271
MAZDA      LF01-10-271

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AD5220 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.