Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Volvo FMX II 460 (2013-???) 460km » AG8020 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Ii 460 (2013-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AG8020 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AG8020 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AG8020
Uszczelka, głowica cylindrów AG8020
AG8020
payen AG8020 Uszczelka, głowica cylindrów
Uszczelka, głowica cylindrów AG8020 payen
Uszczelka, głowica cylindrów AG8020 payen
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AG8020

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AG8020 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów pasuje do: GEO TRACKER, SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, GRAND VITARA II, VITARA 1.8/2.0 01.88-02.15
numery OEM:
SUZUKI      1114121111000

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AG8020 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.