Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.8 (F35, M35) (1991.11-1993.07) 116km » KDK-802 japanparts
wybrany samochód: 
Opel Astra F Kombi (t92) 1.8 (f35, M35) (1991.11-1993.07) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-802 JAPANPARTS

KDK-802 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
382.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-802

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001775532

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-802 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU JAPANPARTS KDK-802 SUZUKI BALENO, GRAND VITARA 1.8, 2.0 96-
numery OEM:
SUZUKI      12631-77E00
SUZUKI      12741-77E00
SUZUKI      12745-77E00
SUZUKI      12761-77E10
SUZUKI      1276177E10000
SUZUKI      1276177E11000
SUZUKI      12762-77E00
SUZUKI      12771-77E00
SUZUKI      12772-77E00
SUZUKI      12811-77E00
SUZUKI      12831-77E00
SUZUKI      12832-77E00

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-802 JAPANPARTS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.