Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.6 4WD (SF416, AJ14) (1989.11-1991.12) 95km » BM370 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Ii Sedan (ah, Aj) 1.6 4wd (sf416, Aj14) (1989.11-1991.12) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów BM370 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BM370 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BM370
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BM370

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BM370 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,2mm) pasuje do: ISUZU CAMPO, KB, TROOPER I, OPEL CAMPO, SSANGYONG KORANDO 2.2D 01.83-12.96
numery OEM:
ISUZU      94030188
ISUZU      5111410821
ISUZU      5111410671
zamienniki:

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BM370 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.